کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316538 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

12دلیل برای اینکه تابستان امسال وایمکس بخریم

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ اگر بپرسید برای خرید اشتراک اینترنت وایمکس چه زمانی مناسب است، من به ساعتم اشاره می‌کنم و می‌گویم همین حالا! از آخرین باری که سراغ سرویس‌دهنده‌های وایمکس رفته‌ایم اوضاع تغییر زیادی کرده است. آنها در جشنواره‌های تابستانی فرصت‌های بهتری را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. امکان خرید اشتراک‌های بلند‌مدت یک ساله یا دو ساله به همراه مودم رایگان مهم‌ترین ویژگی فروش تابستان به حساب می‌آید.  دو رقیب قدیمی‌ ایده‌های جدیدتری برای مبارزه دارند. مبین‌نت بالاخره تصمیم گرفته مودم‌های جیبی خود را با سرعت 512 کیلوبیت عرضه کند. آنها همچنین برای اولین‌بار مودم‌های USB را در دسترس مشترکان خود قرار داده‌اند. ضمن اینکه حالا امکان خرید اقساطی وایمکس مبین‌نت نیز وجود دارد. این طرح با همکاری سرویس‌دهنده اینترنت وایمکس و همراه اول انجام می‌شود تا به کمک آن صاحبان سیم‌کارت‌های دائمی‌ قادر باشند هزینه خرید وایمکس را به صورت اقساطی بپردازند. در این سمت میدان ایرانسل تخفیف فوق‌العاده‌ای برای خرید مودم‌های همراه در نظر گرفته است. حالا می‌توان یک مودم همراه با اشتراک یک ساله خرید و تنها هزینه مودم را پرداخت کرد.



تعرفه‌های منعطف مبین‌نت


فرقی نمی‌کند درباره خرید برجی 40 طبقه حرف می‌زنیم یا چند خودکار. آزادی عمل در خرید همیشه هیجان‌انگیز است به خصوص وقتی که فروشنده‌ها دست خریداران‌شان را باز می‌گذارند تا بنا بر نیاز خود خرید کنند. از این نظر «مبین‌نت» دارنده کارت صد‌هزار‌آفرین است! آنها فوق‌العاده عمل می‌کنند. وقتی به تعرفه خدمات این سرویس‌دهنده نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم آنها کاربرانشان را به سه دسته کم‌مصرف، متوسط مصرف و پرمصرف طبقه‌بندی کرده‌اند. هر کدام از دسته‌ها می‌توانند رفتارهای وبی خود را تحلیل کنند. به عنوان مثال شما می‌دانید در طول یک ماه چقدر اینترنت مصرف می‌کنید و چقدر حجم دانلود نیاز خواهید داشت. این دست شما را باز می‌گذارد تا در میان سرعت‌ها 512 کیلوبیت بر ثانیه‌ای مبین‌نت، از سه تعرفه 10، 27 و 55 هزار تومانی دست به انتخاب بزنید.

چند مودم با یک اشتراک


بعضی از کاربران صبح زود از منزل خارج می‌شوند و تا شب در محل کار یا دانشگاه به سر می‌برند. وایمکس برای آنها یک ایده دارد. این کاربران می‌توانند به جای خرید چند اشتراک، تنها یک حساب کاربری بخرند و چند مودم را به آن متصل کنند. تنها باید به این مسئله توجه کرد که مودم‌ها نمی‌توانند به طور همزمان روشن باشند. 



مودم‌های همراه

می‌توانید بگویید آنها دچار بیماری شده‌اند و در دسته معتادان قرار می‌گیرند. با این حال بعضی‌ها نیاز دارند در جایی خارج از خانه یا محل کار به اینترنت دسترسی داشته باشند. اینترنت GPRS یا EDGE هم جوابگوی نیاز آنها نیست چرا‌که به اینترنتی با سرعت بیشتر نیاز دارند. شاید تا دو سال پیش به معجزه شبیه بود اما حالا حقیقت دارد. مودم‌های همراه (جیبی) هدیه الهه تکنولوژی به ماست. در حال حاضر درباره آنها اطلاعات زیادی داریم و می‌توانیم حساب شده‌تر تصمیم بگیریم. وزن کم، اندازه کوچک و بی‌نیازی از برق قابلیت‌های فوق‌العاده مودم‌های همراه است که تنها در بستر وایمکس فعالیت می‌کنند.

افزایش حساب با کارت شارژر

ما یک اشتراک اینترنت می‌خریم تا راحت باشیم اما کم‌کم تبدیل می‌شویم به نرم‌افزارهای مالی! باید حواستان را جمع کنید تا پرداخت هزینه‌ها در موعد مقرر فراموش نشود. متاسفانه بخش مالی سرویس‌دهنده‌ها چندان مهربان نیستند و کافی است یک ساعت دیر کنید. بدون شک آنها اشتراک شما را قطع می‌کنند. پرداخت هزینه‌های اینترنت معمولا از دو روش انجام می‌شود؛ مراجعه حضوری به بانک (!) و پرداخت از طریق اینترنت. هر دو حالت پیش‌رو زحمت زیادی دارد. ما یک روش ساده‌تر سراغ داریم و از آن با عنوان پرداخت از طریق کارت شارژ یاد می‌کنیم. مشترکان وایمکس ایرانسل این قابلیت فوق‌العاده را دارند که حساب خود را با کارت‌های مرسوم تلفن اعتباری شارژ کنند. حتی می‌توان برای دیگر مشترکان شارژ هدیه فرستاد.

تعرفه مصرف آزاد


آخرین باری که حساب کاربری‌ام را چک می‌کردم متوجه شدم در شش ماه گذشته همیشه در هر دوره به طور میانگین حدود 400 مگابایت مصرف کرده‌ام. این در حالی است که در هر ماه بهای دو گیگابایت را پرداخت می‌کنم. این کاملا ناعادلانه به نظر می‌رسد! تا اینکه بالاخره با گزینه «تعرفه مصرف آزاد» آشنا شدم. در این مدل هیچ هزینه‌اي بابت اشتراک ماهانه دریافت نمی‌شود. به جای آن مشترک بنا بر تخمین‌های خود مبلغی را به حساب كاربري‌اش واریز می‌کند و از آن پس تنها بر اساس اندازه مصرف خود هزینه می‌پردازد. در این طرح بهای هر مگابایت 10 تومان است (در طول جشنواره تابستانی به 89 ریال کاهش پیدا کرده). تعرفه مصرف آزاد مخصوصا برای کاربران مودم‌های همراه ایده‌آل است.

مودم‌های رایگان

مبین‌نت و ایرانسل تقریبا قیمت‌های یکسانی را برای مودم‌های خود تعیین کرده‌اند. این هزینه حدود 100 هزار تومان است. در جشنواره تابستانی اگر مشترک یکی از تعرفه‌های بلندمدت یک ساله یا دو ساله را انتخاب کند یک مودم به عنوان هدیه دریافت خواهد کرد. این امکان ایده‌آلی است و حتی ما را وسوسه کرد، در پایان مدت اشتراک به جای تمدید حساب یک خرید جدید انجام دهیم!



مودم‌های اشتراکی

احتمالا خیلی‌ها از این قضیه خبر ندارند اما می‌توانید تنها یک مودم بخرید و اشتراک‌های مختلفی را به آن معرفی كنید. این برای دانشجویان یا اعضای یک خانواده واقعا ایده‌آل است. روش کار بسیار ساده به نظر می‌رسد. تصور کنید برادر شما قبلا یک مودم خریده است و شما هم قصد دارید به اینترنت متصل شوید، به جای اینکه از رمز عبور و شناسه کاربری او استفاده کنید، می‌توانید یک اشتراک برای خودتان سفارش دهید. با کمک این ویژگی پهنای باند هیچ‌کدام از دو طرف کاهش پیدا نمی‌کند و در عین حال نیازی به خرید دو مودم نیست.

رانژه کردن


رانژه کردن تعریف پیچیده‌ای دارد. ما برای آن یک تعریف ساده داریم؛ چند روز معطلی! اگر اشتراک ADSL سفارش بدهید سرویس‌دهنده‌های خصوصی باید پروسه رانژه کردن خط تلفن را از طریق مخابرات منطقه انجام دهند. در برخی مواقع به دلیل استفاده از کابل‌های فیبرنوری عملیات رانژه کردن مقدور نخواهد بود. در اشتراک وایمکس نیاز به خط تلفن، رانژه کردن و طی کردن مراحل اداری نیست. شما یک اشتراک سفارش می‌دهید و اگر در محدوده پوشش‌دهی وایمکس قرار داشته باشید از آن استفاده خواهید کرد.

حمل و نقل


در اتصال به روش ADSL، اشتراک روی خط تلفن فعال می‌شود. یک نصاب جلوی منزل شما می‌آید و مودم ADSL را برایتان نصب می‌کند. این مودم همیشه همانجا باقی خواهد ماند اما اگر زیاد به مسافرت می‌روید یا اینکه می‌خواهید از یک اشتراک اینترنت در محل کارتان هم استفاده کنید چاره کار تنها و تنها وایمکس است. می‌توانید مودم را با خودتان این طرف و آن طرف ببرید و از آن استفاده کنید. البته به شرطی که محل جدید هم زیر پوشش امواج وایمکس باشد.

خرید قسطی


مبین‌نت با همکاری همراه اول، امکانی را فراهم کرده تا بتوان به صورت اقساطی اشتراک وایمکس خرید. در این طرح مالکان سیم‌کارت‌های همراه اول می‌توانند اشتراک وایمکس سفارش دهند و هزینه آن را در دو قسط پرداخت كنند. 



  شهرهای زیر پوشش وایمکس


مبین‌نت به تنهایي حدود 130 شهر کشور را زیر پوشش امواج وایمکس خود دارند و تلاش می‌کنند تعداد شهرها را افزایش دهند. نمک‌آبرود آخرین شهری بود که به شبکه وایمکس مبین‌نت پیوست. ایرانسل هم در هفت استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس حضور دارد. این اتفاق خوشایندی است که ما را امیدوار می‌کند. هم برای ساکنان این شهرها و هم برای کسانی که قصد دارند به آنجا سفر کنند.

تخفیف مودم همراه

مودم‌های همراه ایرانسل در ابتدای سال جاری عرضه شد. آنها در ابتدا به تنهایی 199 هزار و 900 تومان قیمت داشتند و هزینه اشتراک را هم باید جداگانه پرداخت می‌کردیم. در جشنواره تابستانی امسال قادر خواهیم بود یک مودم همراه با اشتراک یک‌ساله و سرعت 128 یا 512 کیلوبیت سفارش دهیم و همچنان تنها هزینه خود مودم را پرداخت کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10461 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/05/17 تعداد مشاهده: 2742
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

عزیز 1392/09/25 12:21
سلام خدمت دوستان من قبلا adsl داشتم ولی به دلیل تغییر مکان و مشکل نداشتن تلفن برای خانه های تازه ساخت مجبور به خرید وایمکس مبین نت شدم الان چند ماهی که ازشاستفاده میکنم اصلا راضی نیستم ازش سرعت 128 داغون داغونه گوگل باز نمیشه 19 ماهیانه هزینشه با ترافیک 4گیگ من از سرعت 512 استفاده میکنم سرعت داتلودش 67 در ما 25 تومن هزینشه 4 گیگ هم ترافیک داره قبلا 128 adsl سرعت دانلودش 70 بود با ماهی 15 تومن به نظرم تا مجبور به خرید وایمکس نیستین نخرید adsl بهترین گزینه برا خرید هم قیمت هم سرعت...
محمدرضا 1391/11/03 19:50
باو نت ادی اس الم شارج ماهیانش تموم شد اومدم آنلاین شارجش کنم با وایمکس برادرم این پیغامو میده :
Warnig You Are Black in port 80 ((
چقدر بدرد خورد ))
محمد عسکردوست 1391/05/20 11:08
با سلام خدمت تمام دوستانی که این تایپیک میخونن

بنده از اولین کاربران وایمکس ایرانسل در اهواز هستم متاسفانه 6ماه است که قطعی های من بسیار بالا شده و شرکت ایرانسل عدم توانایی خود رو نسبت به رفع این مشکل اعلام کرده. و به اینجانب گفته که شهرم عوض کنم !!!!!!!! اا هنوز مشکل پا برجاست و ایرانسل به فروش خودش ادمه داده تا اونجایی که تحقیق کردم 80% کاربران اهوازی مشکل من رو دارن

بدلیل عدم پوشش اینترنت ADSL در منطقه به خاطر خطوط فیبر نوری مجبور به استفاده از این سرویس آشغال شدم
ADSL در این منطقه فقط پارس انلاین ارائه میده که اون هم فقط 256 میده اونم اگه 6ماه هزینه اش رو جلو پرداخت کنین یه جورایی انحصاری شده

عدم امنیت در وایمکس ایرانسل یکی دیگه از مشکلات این سرویس که به راحتی میشه از طریق ای پی یوزر و پسورد وایمکس طرف مقابل رو به راحتی هک کرد


پس برین همون ADSL بگیریم بهتر از این وایمکس

مبین نت هم پشتیبانی خیلی ضعیف و قطعی های زیادی داره

سوالی بود در خدمتیم Avrill_66@yahoo.com
نیما 1391/05/18 18:56
من حدوده 1 سال هست از وایمکس مبین نت استفاده میکنم و سرعت 2 مگابایت در ثانیه رو اسفاده میکنم سرعت خیلی خوبه روز ها رو 450 تا 500 کیلوبایت دانلود میکنه من میرم 3 گیگابایت شارژ میکنم 2 مگابایت بعد میام فقط شب که رایگان هست روشن میکنم و از ساعت 2 تا 8 صبح دانلود میکنم که در این ساعت با سرعت 300 کیلوبایت دانلود میکنه پس من تو یک ماه با اون 3 گیگابایت شارژ که کردم 15 گیگ شب دانلود میکنم و اینگونه است که وایمکس مبین نت تا الان از دست من بیچاره شده :ِِD
alireza 1391/05/18 17:22
سلام من وایمکس ایرانسل دارم و حدود 1 سال است که ADSL از مخابراط گرفتم با سرعت 256 سرعت دانلود 32 کیلوبایت اگر تو کار دانلود هستید اصلا از وایمکس استفاده نکنید و ADSL گزینه بهتری است نه خیلی قحطی داره خیلی هم ارزون تره وایمکس برای اونایی خوبه که فقط میل و اخبار و ... این جور چیز ها چک کنند. یادم رفت که بگم البته شاید همه بدونند برای adsl مخابراط دانلود نامحدود هستش
امینی 1391/05/18 09:20
1- از نظر قیمت و تعرفه وایمکس به صرفه تره خصوصا با امکان جابجایی که داره
2- ایرانسل مفت هم دادند نخرید چون روزی صد بار پشیمون میشید من داشتم و در نهایت موردمو زدم شکوندم .
3- مبین نت چنانچه در محدوده آنتن دهی باشید خوبه . من الان چند ماهه دارم استفاده میکنم بد.ون قطع شدم و سرعت دانلود هم بالای 100 هستش . در ضمن چیز پی تن هم همین الان فعاله !
در کل به عنوان کاربری که انواع مختلف وایمکس و adsl رو استفاده کردم وایمکس مبین نت برام ارزون تر و کارایی بهتری داره .
اگه خواستید خرید کنید گول تطرحهای ویژه رو نخورید بشینید قیمت هر گیگ رو حساب کنید و پول مودم رو هم جدا حساب کنید بعد قیما طرح رو باهاش مقایسه کنید کتوجه میشید مودم رایگان فقط یه دروغه
بهرام 1391/05/18 05:21
سلام.
من تابستون امسال اینترنت مخابرات 128kb گرفتم.از ساعت 12 شب تا 7 صبح دانلود رایگان داره و سرعت دانلود همیشه بین 105 تا 135 هستش و واقعا ازش راض ام.15 گیگ طرح بعثت 37800 گرفتم.
ناشناس 1391/05/18 01:33
سلام.
میرم سر اصل مطلب آقا خانوم کوچیک بزرگ من ADSL 256 صبانت داشتم سرعت دانلود من 190 بود قعطی هم نداشت الان 2M دارام سرعت دانلود نن 120 هستش صبانت شاهه شاه دزد است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جواد 1391/05/18 00:54
من وایمکس دارم 512 یکساله. سرعتش ماکزیمم به 64 کیلوبایت میرسه تازه اگه وصل بشه(دو ماهه که خیلی قطعی داره) در صورتی که adsl 128 سرعتش دوبرابر اینه با یک سوم هزینه.
اگه میتونستم adsl بگیرم هرگز سراغ وایمکس نمی رفتم و نخواهم رفتlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
آرش .ج 1391/05/17 23:11
با سلام .خدمت تمامی دوستان
من مشترک مبین نت هستم .الان نزدیک 1 ساله مشترک مبین نت هستم حتی یک ساعت هم قطعی نداشته .سرعتش هم خوبه بشرطی که که بخوان .من توی عید همین امسال تا 1 مگ هم دانلود کردم داشتن مثل.... کیف میکردم. در صورتی که هیچ کسی که با هوشون که شیر هستی آنلاین نباشن. در کل منظورم خلوت باشه .من اشتراک 1024 دارم .در حالت عادی 130 تا بیشتر دانلود نمیکنم .البته بگم چند روزی هست که داره از چشم من یه کی که داره میوفته .چرا ؟ هر چی پیغام میدم که آقایون این همه که دارین این طرف و آن طرف ایران آنتن اضافه میکنید و منطقه پوشش میدهید یکمی هم فکر جاهایی را کنید که ما به امید روزی که آنتن بیاد این منطقه ما یعنی منطقه بوشهر -بهمنی از شما اومدیم اشتراک گرفتیم .آیا این جواب اعتماد ما به شما هست؟ .الان من دارم با فاصله 5 کیلومتری از آنتن و مشترک مازاد بر یک آنتن دارم همچین سرعتی را دریافت میکنم .اگر مسئولین مبین نت به قول خودشون عمل کنند .مطمئنا مبین نت بهترین گزینه برای مشترک شدن هست . در ضمن در جواب دوستمون که میگن وی پی ا.ن جواب نمیده باید بگم اشتباه میکنه ولی نسبتا پینگ بالاست .لطفا پیگیری شودlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سام صباغی 1391/05/17 22:28
مبین نت یه دزد بی اصل و نصب هست
که دو ماهه دزدی هاشو علنی با محدود کردن سرعت هاش شروع کرده و از من 35 گیگ دزدید
فرزاد همافر 1391/05/17 22:10
با سلام, بصورت سیار اپراتوری کامپیوتری انجام میدم با بیش از 10 سال سابقه روازنه با انواع مختلف ارائه دهنده سرویس اینترنت برخورد دارم, همه رو از نواحی مختلف تست کردم و حتی شهرهای مختلف دوستمون خوب گفتن: لطفا وایمکس نخرید, هیچ دشمنی با ایرانسل ندارم, اما این تعرفه ها و این هم انتخاب باشما ای دی اس ال 128 محدود با ظرفیت ماهیانه 2 گیگ در سراسر کشور حدودا 10 هزار تومان-سرعت دانلود بین 100 تا 180 کیلو بایت 128 نامحدود (بدون ظرفیت حجمی) در سراسر کشور ماهیانه حدودا 14 هزار تومان-سرعت دانلود بین 16 تا 30 کیلوبایت وایمکس 128 محدود با ظرفیت ماهیانه 3 گیگ در سراسر کشور ماهیانه 8 هزار تومان-سرعت دانلود بین 6 تا 10 کیلو بایت 256 محدود با ظرفیت ماهیانه 3 گیگ در سراسر کشور ماهیانه 16 هزار تومان-سرعت دانلود بین 12 تا 16 کیلوبایت سرویس های 512 بصورت نامحدود با سرعت دانلود 60 کیلو بایت ماهیانه 140 هزار تومان (البته حدودا) در ضمن بخوای نخوای یه مودم به اسم مجانی به قیمت 80 هزار تومان اینا بهت میندازن که تا آخر عمرت بیخ ریشته و بدرد سرویس های دیگه اینترنتم نمیخوره نا گفته نماند کلیه ارائه دهنده های سرویس اینترنت سرویس محدود با ظرفیت حجمی رو با نام 128 ثبت میکنن اما در واقع سرعت سرویس 512 یا 1024 میدن و فرمالیته اسمشو گذاشتن سرویس کلاسیک 128 و سرویس توربو 128k پیروز باشید
سعید 1391/05/17 22:01
من مبین نت دارم یکساله 512
سرعت دانلود تا 120kb با داتلودر دارم که شب و روز فرقی نداره! همه چیش خوبه فقط این ترافیک من زود تموم شد که بهش مشکوکم احتمال دزدیش زیاده
حسینی 1391/05/17 22:01
سلام
حالا من چند دلیل میگم تا چرا وایمکس نخریم :
1.دوستانی که میخوان بازی آنلاین کنن یا مثلا ویدیو یا شبکه های آنلاین نگاه کنن براشون ping time مهمه که مقدارش باید مناسب باشه و time out نداشته باشن. ping time وایمکس زیاد مناسب این کار نیست ولی Adsl مناسب تره.

2.سرعت دانلود در سرویس های Adsl بهتر از وایمکس بوده بطوریکه برای سرویس 128 ، در Adsl تا 100 kb/s هم میرسه ولی در وایمکس نهایتا 40 kb/s دیده شده.

3.پشتیبانی از سرویس های Adsl بهتر از وایمکس و24 ساعته انجام میشه(حداقل برای 2 شرکت پارس آنلاین و شاتل که من دارم)

موفق باشین
www 1391/05/17 21:48
من وایمکس ایرانسل دارم vpnهم استفده میکنم مشکلی نداره حدودیک سال هست که دو تا اشتراک دارم یکی 1گیگ ماهیانه دومی هم مصرف آزاد
ناشناس 1391/05/17 21:31
سلام
کسیکه ای دی اس ال داره بهتره اشتراک 128 رو بالاتر ببره و وایمکس نخره
وایمکس فقط خوبیش به قابل جابجائی بودنشه وگرنه ضریب اشتراک مشترکین وایمکس 4 به یک هست به جز وایمکس داتک که 3 به یک هست
پس ای دی اس ال بهتر از وایمکس هست
بین شرکت های ارائه دهنده وایمکس ، بسته به نوع میزان مصرف و محل زندگی شما هرکدوم از شرکت ها رو باید انتخاب کرد
سعی کنید از اشتراک های یک ساله دوری کنید اگر بودجه کافی برای خرید مودم دارید
نرخ مودم هرکدوم از شرکت ها در سایتشون در بخش تعرف و مودم اومده
نرخ ماهانه هم مشخصه
از گرفتن اشتراک 128 وایمکس خودداری کنید که فرقی با اتصال از طریق موبایل به اینترنت نداره
سعی کنید اگر عجله ای ندارید هنوز وایمکس نخرید
اگر دوس دارید بودجه رو مدیریت کنید هنگام جشنواره مودم های تخفیفی نصف قیمت ایرانسل خرید کنید
برای شروع اشتراک وایمکس 512 مبین نت ماهانه با حجم دانلود 2 گیگ و قیمت 10 هزار تومان ، انتخاب خوبیه
مودم همراه نخرید! مودم یو اس بی نخرید! به هیچ دردی نمی خورند
برای خیلی از دوستان و شاگردانم رو با تماس های زیاد با شرکت فروشنده عوض کردم
امیدوارم این نظر دیده بشه اگر هم نشه در وبلاگ خودمون اطلاع رسانی می کنیم
به طور خلاصه اشتراک کمتر از 512 وایمکس ارزش هزینه کردن نداره و مودم یو س بی و همراه تهیه نکنید.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
وحید 1391/05/17 20:49
با سلام من حدود 1 سال میشه که wimax مبین نت دارم. کلا مبین نت از ایرانسل بهتره. چون از 2 تا 8 صبح دانلود رایگان داره و اشتراک یک به چهار ه. ولی کلا مفت نمی ارزه. من اول یه 512 داشتم که 70 کیلو بایت بر ثانیه دانلودش بود. الان 2 مگابیت بر ثانیه واسه 1 ماه گرفتم که سرعت دانلودش به زور به 64 میرسه! پشتیبانی هم جواب درستی نمیده! توسیه من اینه. اگه میتونین ADSL بخرین اصلا سراغ wimax نرین. من که گرفتم بخاطر جابجایی زیاد مجبور بودم. در ضمن. یه انتقاد از سافت گذر! من قبلا وی آی پی بودم. چرا چند روز قبل از اتمام وی آی پی یه اس ام اس ارسال نمیکنین که آدم یکدفعه غافلگیر نشه؟ موفق باشین.
مقصود 1391/05/17 18:28
من adsl دارم 128 وقتی دانلود میکنم حدودا با سرعت 100 دانلود میکنه
شما که وایمکس دارید لطفا بگید چی خریدید و چقدر سرعت میده
رضا 1391/05/17 14:52
من که الان یه ماهه منتظرم مودم بیاد هر دفعه هم که میرم نمایندگیش میگه 10 روز دیگه میاد(مبین نت)
saeid 1391/05/17 13:51
وایمکس برای اینکه اینترنت رایگان شبانه ندارد اصلا بدرد نمی خورد.
متین 1391/05/17 13:13
والا من وایمکس ایرانسل گرفتم با مودم جیبی, vpn هم استفاده میکنم تا حالا هیچ مشکلی باهاش نداشتم.تو جشنواره خریدم حدودا 80 هزار تومان سود کردم.
ابادانی 1391/05/17 10:57
سافت گذر حامیه بزرگ ایرانسل
چند دلیلل هم که نباید وایمکس بخرید
1- پینگ بسیار بالا و بد که اصلا نمیشه باهش بازی انلاین انجام داد
2- بسته بودن پورت های اینترنت ,مثلا نمیشه با اون vpn کانکت کرد
و.....
کورش ناوی 1391/05/17 10:29
سلام.
من همین تابستان وایمکس مبین نت طرح یکساله گرفتم. واقعا هم راضی ایم. پیشنهاد میکنم میکنم از دست ندید. عالیه

یا علی مددlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
بابک 1391/05/17 10:23
وایمکس تو ایران مفت نمیارزه. از من گفتن بود. نخرید سود کردید. فقط ADSL شاتل و در درجه دوم صبا نت